55:an


Puh
..
Trött i huvudet är jag redan. Har suttit i en timme och räknat och haft mig på min lägenhet i Uppsala. Höjningar på låneräntan, ändringar i föreningen med avgifter, el och hittan och dittan. Räknat på hur mycket jag behöver ta i hyra och läst på ytterligare lite till. Sitter nu och spanar på liknande lägenheter i samma hus. Funderar över renovering. Funderar, funderar. Den skulle nog behöva sig en liten uppsving. Lite småjobbigt att inte ha 100% koll på sin egna lägenhet, jag har ju inte varit där sen i augusti förra året..
På det så ska min nuvarande hyresgäst flytta ut i slutet på maj.. Lite ändringar kommer att ske men jag har beslutat mig för att ha kvar min lägenhet ett tag till. Hoppas på att den ska stiga i värde ännu mer!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback