Hair


Mina hårplaner börjar närma sig verklighet. Idag bokades förlängningen.
Jo, nu har jag stått ut med halvdant hår sen i höstas och har längtat ändå in i benet efter att få ha lång tjockt hår igen. Jag anser verkligen att det "förstör" hela mig, mitt hår alltså.. Att jag inte kan platta det, det gör inte saken bättre.
Jag kan ju men, det går ju bara av, mina tunna hårstrån. Jag har många men riktigt tunna sådana.

Så. Eftersom jag ska vara mitt bästaste jag till i sommar när livset fyller 30 år så måste håret vara som jag vill. Sparandet har börjat för längesen och saker och ting är numer inbokade. Helt plötsligt är maj fullt med saker att göra.
Först på tur står färgning + klippning, en vecka efter det blir det hårförlängning och sen slår jag till på en tandblekning i slutet av maj också. Är så trött på min gråa glåmiga spegelbild så det ska bli skönt med lite förändringar!!
Jag behöver en förändring, en renovering!

Färgen är tänkt att bli så nära denna som möjligt. Vad tycks??





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer bli awesome kimsan!! Men ja älskar ditt lockiga hår också :))

2012-04-10 @ 18:40:41
URL: http://memmaan.blogspot.com
Postat av: Kiira

Det kommer bli grymt:) puss

2012-04-10 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback