Soft


Kom precis hem från mina kära vänner Nenne och Dennis.
MYSkväll är rätta ordet på denna fredag.
Lyckades nätt och jämt klara hela bilfärden på en timme hem, nu är det grus i ögonen vill jag lova. Nej, kraftig underdrift, sandstrand är nog närmare beskrivning!

Det har bjudits på god mat och en massa gottis.
Jag blir så bortskämt med sånt lyx när jag är där och hänger i gäng.
Det har spelats buzz, druckit´s sparkling wine (alkoholfritt), klämts på bebismage och tittats på film.
Hatchico, där snackar vi mysig film. Tårarna sprutade och tröjan var lika dyngsur som när jag tog den halvtorr från tvättstället i morse.
Kvällen har fått mig att längta ännu mer efter barn och hund. Eller?
Ja, nu är min längtan inte riktigt i tid med allt annat men jag längtar tills den tiden har sprungit ikapp mig/oss. Ja, dit längtar jag som tusan!

Gottis, jag gillar ju gottis..





Hur mysigt är inte detta??
(ignorerar det faktum att de ska fyllas med kiss och bajs och tydligen bytas 12-60 (!!!!) ggr om dagen)




Nej oj, nu måste jag hoppa i säng innan alla spöken vaknar kl 00.00!!
Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback