Hår och så..


Ledig IGEN.
Haha, schemat klagar man ju inte på!! Helgen var ju så sjuukligt lugn så igår kändes det som att jag varit på semester när jag jobbade. Skönt.

Å träningensvärken då? Sinnes... Karln fick massera hela min överkörda överkropp igår, pain men liiiite bättre idag.
Körde ett mag och rump-pass på gymmet idag. Kondition 30 min stod också på schemat men, kroppen orkade faktiskt inte, så. Jag fick nöja mig så. Såg att jag besökt Friksis 7 ggr iår, bra med tanke på att det gått 10 dagar?!

Nu blir det dusch och en tur på stan. Köpa hårfärg.
Maaah, på fredag ryker mitt löshår :(!!



Nu ska jag vara utan och låta håret "vila" tills i April,
hoppas jan-feb och mars och halva april springer förbi..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback