Poss

Hohooo!
Jag lever, tror jag?!
Jag är såååå uttråkad men sååå handikappad. Kan lixom inte göra så mycket åt saken och TV:n då, tråkigare sysselsättning får man ju leta efter!
Dessutom ser jag ut som stryk så ut kan jag ändå inte gå, blev en promenix till ICA igår, tog evigheter att stapla sig dit för att inte tala om förberedelserna, lite rough kunde jag krångla på mig och en mössa på det..
Swooosh, nu tycker jag att det kan vara typ torsdag så att jag kan må bättre, kommer ju gå under av tristess snart..!!!




Haha, ett skratt satt fint!!

Hej hej positiva tjej! MEN, det blir bra :), snart, snart!!!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: RAISA

Kim! du verkar vara en tjej med koll!

Jag ska slinga håret, vet du nån bra frisör i stan? det är ju lite trixit med mitt hår eftersom det är så mörkt, så måste gå till nån som vet vad han/hon gör! :)



Krya på dig!

2012-01-23 @ 18:11:52
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback