I mina drömmar


Jo jag vet. Jag slutar aldrig tjata om skor, men jag älskar dom!!!
Om jag bodde i USA skulle jag köpa ett par nya jeffrey varje månad..
Drygt med Sveriges kassa utbud och frakt och tullavgifterna..
Om jag kunde så.. Jag skulle ha Sveriges drömmigaste skogarderob, vart? !!
Okej, näst efter min mans systers..

Mulitglitter



Whiteglitter



Silverglitter



Spikes taupe suede



Spikes black suede



Black distressed leather



Brown Distressed Leather




Karmaloop.com
Shopakira.com
Solestruck.com
Henrykole.se
Nastygal.com


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Melle

hahah sötnöt <3 tänk vi kommer ta över skovärlden tillsammans så glad att du kommit till vår familj :D

2012-01-24 @ 18:47:58
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback