Så blire!


Började dagen med suga åt mig lite av solstrålarna som faktiskt tittat fram idag, en promenad.
Längesen jag tog en promenad och inte en Powerwalk, skönt att lunka på utan musik i öronen och utan träningskläder. Mindre stressigt på nå vis, även om Powerwalks utomhus faktiskt är rikitgt givande på alla sätt och vis.

Nu blir det gym.
Jag har mål. Den 7 juli ska jag vara mitt snyggaste jag, jag bara ska det och inget kan stoppa mig!
Mitt hjärta fyller 30 och vem vill inte vara fin då? Att det dessutom klaffar med sommarn, ja det gör ju inget ;).
Det som framförallt ska jobbas med är en vältränad mage och en större rumpa.
Här har ni mina tre målbilder.
Jag ska dit!






Nu tvingas jag avstå träning ett tag men andra halvan av april blir två "uppvärmningsveckor".
I maj, juni och juli blir det följande veckoschema.
5-6 promenader, varav minst 4 innan frukost. 40-80 min.
3 Gympass, ett underkropp, 2 överkropp. 60 min.
2 Pass, skivstång, cirkelgym alt cirkelfys 60 min.
1 Pass, medel alt styrkamedel. 60 min.
En vilodag. Olika muskelgrupper olika dagar.
Vikt: 57 Kg , dvs -2 kg från idag + mer muskler.
Åh, jag är så himla taggad!!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback