Help?


Kan någon förklara för mig varför jag VARJE eftermiddag mår illa?
Känns som att blodsockret är 0 och alla krafter går ur mig. Oftast när jag ätit, fast även när jag inte ätit.
Huvudvärken, som är lite svag, kommer först och sen mår jag illa och har svårt att koncentrera blicken, det känns snurrigt. Detta pågår 1-2 timmar.
Jag sover 8-9 timmar per natt, motionerar regelbundet och äter hyffsat nyttigt.
Jag fryser däremot jämt om det är till någon hjälp för någon att lista ut felet?

Det enda som kommer upp när man googlar är graviditeter och så är inte fallet..




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lågt blodsocker? Dålig blodcirkulation? Jag vet inte men det bör du ju kolla upp! Ta hand om dig!!

2012-03-12 @ 21:28:28
Postat av: nathalie

järnbrist? jag kände exakt sådär förut innan jag började med tillskott..

2012-03-16 @ 22:44:37
URL: http://nathalie.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback