Träningsschema


Tänkte dela med mig av mitt träningsschema, vecka för vecka.
Lägger ut schemat för veckan varje måndag.
Hur låter detta?

Nu blir det mycket promenader och underkroppp närmaste månaden men sen blir det fullt ös vill jag lova!!

V.10
Måndag. 60 MIN promenad innan frukost
Tisdag. 50 MIN promenad innan frukost.
Onsdag. 60 MIN promenad innan frukost. 30 MIN ben + rumpa gym. 30 MIN PW löpband
Torsdag. 50 MIN promenad innan frukost.
Fredag. 40 MIN promenad innan frukost.
Lördag. Vila.
Söndag. 40 MIN promenad.

50-60 min promenad = 5-6 KM, ca 330-380 kcal.




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Varför så många promenader? Jag gick också enormt mycket förut men har kommit på att jag får bättre resultat (dvs. bättre kondis, blir piggare och gör av med fler kalorier i de perioder jag vill det) när jag joggar/springer istället för att gå. Dessutom är det mer tidseffektivt eftersom jag bara springer 20-30 minuter. Fördelar med promenader är iofs att man hinner njuta av våren runt omkring på ett annat sätt än när man bara springer förbi =)

Ha det bra!

2012-03-08 @ 17:30:59
Postat av: Kim

Hej :)! Just nu kan/får jag tyvärr inte springa åtminstonde på en månad men i övrigt ja, man får ju ut en hel del mer träning av löpning. Det kommer :)

2012-03-08 @ 18:03:43
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback