Vilken dag!


Dagen har verkligen varit super!!
Mina nya kollegor verkar super och jag är så himla taggad på den kommande tiden i Norrtäljebutiken, det kommer bli grymt!!!
Ikväll ska jag och mina kära fira detta med ett restaurangbesök. Vi ska också fira att han faktiskt har gått ner ganska mycket i vikt i maj, hans 60 min morgonpromenad varje morgon klockan fem har gjort sitt! Där snackar vi om ambitiös och det har ju verkligen lönat sig! Kul, kul, kul!!!

Tack för era kommentarer om klänningsvalet. Jag TROR att jag bestämt mig för den gröna. Det dök upp en konkurrent till denna i går på Asos. Men, det blir nog den från Jones and Jones. Eller? haha..

Konkurrenten.
I den mintgröna färgen.





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: KaisaLindén

Mint gröna gumman kommer bli grym till din hårfärg :-)

2012-05-31 @ 18:20:33
Postat av: KaisaLindén

Mint gröna gumman kommer bli grym till din hårfärg :-)

2012-05-31 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback