..

Hej, surpuppan själv här! Ja helt sant, är faktiskt sur.. :(

Har stressat runt som fan idag känns det som, blir såhär när jag känner mig extremt pressad.
Dagen schema:
Tvätta
Träffa mamma och gå en sväng i gränby c, dammsuga och packa upp de sista flyttkoartongerna.
Hem och fixa ihop tvätten som nu torkat
Duscha
Träffa kiira och åka en sväng till ÖB och shoppa tråkiga men nödvändiga saker
Träffa brorsan och hans familj som vill komma över och se hur jag har det, äta thaimat
Träffa en mysig prick och kolla på film

Känns som jag redan glömt bort hälften av det jag ska göra.. Ber om ursäkt till den mysiga pricken för att personen i fråga var tvungen att lyssna på mitt gnäll på msn, förlåt! Sänder ytterligare en tanke till dig och hoppas att du känner dig bättre i kväll, att febern går ner och du kan komma hit.


Så, nu känner jag mig som en bättre människa, lite i alla fall. Nu är det bara min mamma som förtjänar ett fölåt, synd bara att jag är alldeles för stolt/envis eller hur man ska säga för att ringa upp och säga det.. Det enda jag tjatat om dom här 2 timmarna är i stort sett hur nere man bli när man inte har pengar och hur stressad jag känner mig hela tiden. Förlåt för det, kan inte vara så jäkla kul att lyssna på.


Vi får helt enkelt hoppas på att pricken känner sig bättre och kan pigga upp mig lite i kväll, vore ett bra avslut på den här dagen. Nu ska jag rycka upp mig och fixa lite kaffe sen blir till att springa in i duschen, springa kanske jag inte behöver eftersom det är ungefär 4 steg dit men..  

peace

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rikard

Den där pricken känner sig redan bättre tror jag..

2008-12-10 @ 15:17:25
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback