snööö

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt HURRA!!!



Det snöar! Jag som verkligen önskat mig snö i julklapp, även om det kanske är lite väl optimistiskt att säga att den lilla snö vi fått ligger kvar om 3 dagar men ändå, jag fick i alla fall snö några dagar innan!

Kollar just på Populärmusik från Vittula, nått o se? De vette fan, den började precis, det enda jag hunnit sett är en snubbe på ett snöigt berg som fastnade med tungan på isen.. Kan vara värt att se! :)

Mitt i alla dessa positiva känslor så måste jag erkänna att jag faktiskt är irriterad på samma gång.. Har tvättat precis och mina handdukar var helt dungsura när jag skulle slänga in dom i torktummlaren. Gjorde ett tappert försök att slänga i dom i torktummlaren i alla fall, kanske skulle dom bli lite torrare i alla fall tänkte jag. 1 timme senare kommer jag ner för att hämta allt det sista eftersom min tvättid var slut, fortfarande lika dyngsura!! Nu hänger det alltså handdukar på min ända dörr, handdukstorken (passande), spishandtagen och på gardinstången. Ser sådär lagom roligt ut.


Sjuk film jag kollar på alltså, dom äter varandras snorkråkar, slår barn och tafsar en jävla massa på varandra..

Glömde säga att jag ska hämta mitt paket i morrn med grejerna jag beställde förra veckan, spännande!! Hoppas allt passar och ser ut som jag tror att de kommer göra!


Nu ska jag luta mig tillbaka och försöka förstå mig på filmen!

Puss o kram

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback