Wooopa!

Säger jag bara! Haha. Som jag sa blev det. Mama mia hos systrarna och en flarra (hm?!) vin, mysigt som fan! Den filmen var fy fasiken bra till och med, jag ogillar musikaler but this one I liked! Alla låttexter sätter sig verkligen, dom är faktiskt deep på riktigt. Eller så är det bara jag som är småfull och in need of some company?!.. Märks att man är lite rolig, svengelska.. Haha va kuligt svengelska såg ut när man skrev det, svårt och skriva faktiskt, inte så ofta man gör det. Men men, som sagt mysigt som fan! Gick genom stan på vägen hem. Mysigt..! Eller ja, kul rättare sagt, drag lite här o var, gillar sånt. Även om jag sitter här hemma nu i min ensamhet så glädjer det mig att folk är ute o har kul, I like! I morrn är det min tur iaf, ska fira iina som sagt. Systrarna kommer hit vid 12 då ska vi brumma upp till Gränby och inhandla mat, alkohol och kläder, everything a girl need (o pengar då förstås med det kan man ju inte begära bara sådär, haha)! Menyn för kvällen är spikad och det blir; Förrätt- Bröd med massa gottis på (haha det lät bätte när vi pratade om det men jag minns bara inte det rätta namnet), Varmrätt-Rullad lövbiff med fetaost i med potatisklyftor,massa god sallad och iinas special sås, Efterrätt- Ananas och kiwi med vit choklad som vi kör in i ugnen ett tag. Det blir finfint det där! Iiina ska få sin present också i morrn, det ska bli så jäkla kul o se hennes min! Blir lite avunsjuk faktiskt men.. Kan inte avslöja idag vad det blir men ni får höra i morrn eller på söndag vad det vart! Min bror ska förmodligen sova här i morrn med, trevligt! Han har inte sett lägenheten så det bli sköj. Han skulle ut på röj med sina jobbarkompisar men han verkade vara sjuk sist jag hörde nått men vi får hoppas på att han blivit frisk! Kom och tänka på en grej, whats up med alla skor som ligger längs vägkanten?! Brukar se en och annan när man kör längs motorvägen, hur kan man tappa en sko?! Har man sån fruktansvärd tåbira så man måste lufta och tappar skon eller hur ligger det egentligen till, nån som vet? Anledingen till att jag kom på det nu var att jag såg en ensam sko på vägen hem med, ingen partydoja som man kan tro en fredagkväll utan en hederlig nikesko..? Detta är ett mysterium för mig, någon som kan lösa det? Bäst jag går och lägger mig nu och funderar på detta mysterium men om du lyckas komma på nått svar på detta så kan du ju gärna skriva en kommentar eller två? Haha sov gott alla härliga partypeople så ses vi på stan i morrn ;p haha!
Inte för att det här är en nikesko men det var den bästa jag hittade ;p!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback