snart så..

Fan, nu  sitter jag här igen, samma sits igen..

Haha, nej, riktigt så bitter är jag inte! Däremot blev det inte så lugnt som det var tänkt, att man ALDRIG lyckas.. Det blev en sväng ner till framfickan vid halv ett och efter stängning bar det av till firman. Jag hade faktiskt riktigt kul, typ omöjligt att inte ha det med mina flickor!

Nu sitter jag och väntar, väntar och väntar lite till på att jag ska få märka mig för livet! Jag tror nog att ni fattat det redan! Vad det blir däremot, det får ni lugna er med att veta!



Det blir ju verligen inte den här sizen i alla fall..


Som sagt, håll utkik i eftermiddag/kväll!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Fan kim ! jag blir avis jag vill också gadda mig!

2009-08-01 @ 17:36:14
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback