vist?

Shiet! Många verkar sysselsätta sig med att läsa min blogg idag, kul men lite påfrestande!
Jag känner mig inte riktigt som att jag befinner mig i skrivandets glansdagar men, jag hoppas att det räcker med att jag gör så gott jag kan?

Jo juste, filmen. Efter ca 10 minuter slog det mig att jag faktiskt redan sett den, därmot kan jag verkligen inte minnas när eller med vem? Det lär ju inte vara Rikard, ingen riktig snubbfilm och resten av brudarna hade inte sett den. Läskigt det där när minnet sviker, att jag inte insåg när jag läste på baksidan av fodralet utan i stället tänkte "Åh, den här låter ju bra", skumt, man kanske börjar bli  gammal?




Jag har däremot läst en hel del om att depressioner kan förvärra minnet och när jag tänker på min tid jag hade där för lite drygt en månad sen så stämmer det väldigt bra, jag är otroligt glömsk och jäkligt mycket värre blev det under den tiden. Inte för att jag kanske skulle diagnoserat mig deprimerad men det var inte speciellt långt ifrån. Helt sjukt hur man helt plötsligt inte ser någon framtid, inte med sig själv och inte med någon annan runt omkring heller. Att man bara kan känna att allt är kört och aldrig någonsin kommer att bli bättre. Utan mina vänner och många visa ord vette fan hur det hade gått, det är lite som att man helt plötsligt förlorar kontrollen över alla känslor och tankar, läskigt! Som att allt positivt med hur man är som människa är instängt i ens kropp men inte orkar ta sig ut och visas, både för en själv och andra..
Har ni varit med om den känslan?





Men, tiden läker sår även om det är svårt att inse när man väl fallit ner i gropen, man tar sig upp, förr eller senare!


Nu ska jag försöka att sakta men säkert somna in för natten, kan bli svårt med tanke på att jag vaknade för 8 timmar sen..

Godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Kim, det var med oss tjejer på jobbet som du såg filmen =0) I Kista. Kommer du ihåg nu? Snygg tattoo också! Vill me göra!!! Ses om en vecka!

2009-08-03 @ 11:07:03
Postat av: Mirre

Du är väldigt vacker och det är roligt att följa din blogg!

2009-08-03 @ 16:18:01
Postat av: Kim

Sv Sara - Jaaa, iina berättade det, kul att hon som inte ens var med minns det, haha!



Sv Mirre - Tack snälla du, det värmer!!!

2009-08-03 @ 17:48:42
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback