sleeping snygging

Hallå där!

Det blev en visit på dragarbrunn för min del efter de utträttade ärenderna. Fråga mig inte vad jag väntat mig när jag insisterade på att hyra film (typ den 10:e filmen den här månaden) och bäddade ner mig i en stor och härlig soffa, klart jag somnade. Jag undrar hur filmen slutade? Vaknade sisådär 30 minuter efter att filmen var slut och var inte sådär jätte pigg på att ge mig ut i "kylan" och cykla hem men, nu är det gjort och jag befinner mig på hemmaplan och kan inte fokusera på så mycket annat än hur skön min säng faktiskt ser ut där den står och väntar på mig!



Jag hann i alla fall trycka i mig lite smaskig mangosorbet och honungsmelon, mumma!



Filmen vi såg, jag undrar om den var bra?


Nu väntar som sagt sängen och det är absolut lika bäst för mig att dyka ner i den, helst för några timmar sen. I morgon väntar en minst sagt lång dag på jobbet, bilen rullar iväg 06.30 och inte hem förens 19.15, intressant dag..

Risken finns att jag inte orkar köra en update i morgon bitti så ni får nog helt enkelt klara er tills i morrn kväll, klarar ni det?

Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback