askjlf

Då var det det här med skatten igen då! Jag försöker och försöker men skatterverkets hemsida är överbelastad så man kommer inte in.. Kanske inte så oväntat men går det inte att bygga upp en hemsida som klarar mer belastning än vanligt? Jag menar, dom borde kunna lista ut att varenda jävel som jobbar och får tillbaka vill veta när skatten kommer?
Marie, svar på din fråga i kommentarerna.

3 minuter senare . Nej men ni, nu kom jag in på skatteverket, jag fattar ingenting av det här. Det står bara saldo 0? Ett ex antal mindre tusenlappar än vad jag bör få? Det kanske betyder att jag får dom i augusti?

Nej, jag är en förvirrad människa just nu!

Ska släpa mig till jobbet i stället, iina väntar också nedför på skjuts.





Skattjävel!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: marie

kimpa jag fick mina pengar igår iallafall :) gick in på mitt konto och där var dom! kika du kanske också fått dom?

2009-06-10 @ 10:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback