hylla

Sitter här, har petat i mig lite fil och flingor.
 Lyssnar på min bakfulla pojkvän som kom hem för någon timme sen med dyngsura kläder, en trasig mobil som tappats i poolen och utan sin favoritmössa. Han beklagar sig ganska enormt just nu vill jag lova!

Jag själv mår okej, det känns att jag var ute igår men jag tog det endå lugnt. Cyklade hem vid 2-tiden och väntade mig att pojken som haft mobilen avstängd hela kvällen skulle vara hemma. Väntade, väntade och väntade några timmar till, till 5 närmare bestämt.. Men men, han kom hem 10.30 så det var kanske bra att jag gav upp och gick och la mig.

Nu ska jag städa upp lite snabbt här hemma och bege mig till Åhléns där jag ska träffa brudarna kl 13.00. Det ska bli ruskigt kul att träffa min danstjejer igen!!




Tyvärr kunde inte Marie komma då hon och lilla Aaron har svårt att ta sig fram kommunalt. Men, dom flyttar snart till Knivsta så då får vi verkligen hoppas att det blir fler dater!



Hej hopp, plastsnopp!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback