överste stek

Det har varit en minst sagt lång dag idag!
Som ni kanske läste så sov jag inte så gott inatt, 2 timmar närmare bestämt.. Konstigt nog kunde jag inte somna på stranden heller och är fortfarande inte trött? En hejdundrandes bra koffeinpiller?

Jag, iina och Kaisa spenderade våran dag i 32 grader, sol och många bad i Fjällnora.

Stekigt värre





Visst har man väl fått lite färg?




Självklart hängde den senaste Nu-tidningen och ipodspelaren med!



Jag hann även med att springa på stan en snabbis när vi kom hem, äntligen har jag köpt en vit klocka som jag längtat efter! Bilder kommer senare.


Nu har vi precis ätit en kalasgod sallad och avslutat med hallon/fläderpaj med glass, gottigott!




Dags för kubb.

Ut och njut av den underbara sommaren vi har i Sverige!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Kul att jag är blekare än polen igen pga allt jobb! Skit också!

2009-06-29 @ 22:44:20
Postat av: kiira

satan vad med färg du har fått:)

2009-06-30 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback