...

Ah, lite irriterad just nu.
Har suttit på vårdcentralen i 2 timmar för ett besök på 5 minuter. Kollade upp min leverfläck som jag dragit mig för i flera månader. Nu är det i alla fall gjort men det kunde inte göras speciellt mycket eftersom den sitter på konstigt ställe, naveln närmare bestämt. Akademiska ska skicka en kallelse och så får vi se om dom kan göra nått åt saken..

Rikard hade i alla fall kul medans vi väntade!

 


Idag har det alltså inte blivit mycket gjort men jag får väl nöja mig med att jag var duktig igår och fixade tvätt och städade garderoben..




Nu avlider jag straxt av hunger, ett äpple är det jag lyckats peta i mig idag. Tanken var ju inte att vi skulle sitta på vårdcentralen i år och dar..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jisses va fint du har det i garderoben,man ser vad du jobbar med:),du får komma hit och organisera lite åt mig:)puss med kram

2009-05-15 @ 16:40:16
Postat av: Kim

Anonym - Tack så mycket, tyvärr alldeles för trångt men så är det när man bor litet :)

2009-05-15 @ 16:44:59
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: nina

de va av mig!:)/nina

2009-05-15 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback