hästsvans

Shit, idag hände något som inte händer så ofta! Jag höll på att glömma Desperate Housewifes, inte okej!
Det var av en slump som jag fakiskt lyckades undvika denna tragedi, tv:n stog på och lyckligtvis på rätt kanal. Tur det, annars hade jag varit lite smådepp just nu..




Tur att min raggare är hemma igen och finns tillgänglig för eventuella deppattacker, men som sagt, nu slapp jag ju fakiskt det!

I morrn är jag ledig och det blir nog en lunch på New India med pöjken. Som sagt, tacka gud för klubbkortet och restaurangchansen, det blir alltså 2för1 vilket innebär ganska exakt 37,50 kr var för en indisk lunchbuffé, billigt och bra!





Dags att ägna resterande av min vakna tid åt min kärlek.

Sov gott mina kära vänner så hörs vi i morrn!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback