Valborg i bilder

Summeringen av gårdagen blir, kalaskul dag och mindre rolig kväll..

Drog en pizza vid 5-tiden och tog en tupplur på badrumsgolvet, skönt men sömnen är livsfarlig när alkoholen tagit över. Den där lilla siestan är svår att komma igång på sen, i alla fall för min del. Så det blev inte så mycket mer partaj för min del igår. Hade ju kalaspartaj här så var tvungen att hålla mig vaken i alla fall och titta på alla andra som sakta men säkert gick djupare och djupare in i dimman..
 Till er som var med och skådade min dåliga insats så ber jag så hemst mycket om ursäkt för mitt torra beteende!

Men det var i alla fall grymt på dagen, mycket lyckat!!
Hamnade på Salt en sväng också, riktigt grym utesevering. Kändes verkligen som att man var utomlands när man satt där längst ån och folket stog och dansade överallt, det var grymt helt enkelt!


Iina och Kaisa skakar bakdel på Salt


Nu ska ni får skåda ett glatt gäng!


Två av systrarna sisters!


Kärlek och jag!


Massa Random och iina på ett hörn!


Kaisa känner sig givmild och erbjuder ett smakprov!

Tack, tack o tack för en 5 av 5 toastersdag!

Fler bilder kommer strax upp på facebook!


Nu väntas lite grill och lite chill.. Börjar jobba 10 i morrn så det blir en lugn kväll!

Ska bara städa undan efter alla fyllkajor här hemma först..


Simma lugnt!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Vi måste köra en rond 2 på Salt någon kväll!! :D

2009-05-01 @ 18:16:52
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback