Blodigt allvar

Precis hemkommen, hungrig som en varg! Man skulle nästan kunna tro att jag är gravid men så är inte fallet, blir jag en tjockis inom snart framtid så är det för att jag är otroligt hungrig hela tiden och kan äta hur mycket godis som helst.. Måste lära mig behärska mina behov, haha, det här kan sluta illa!

När jag kom in i porten möttes jag av blodpuddingstank, ja, enligt mig stinker det! Kalla mig fjantig men enda sen jag insåg vad det innehåller kan jag inte äta det, samma sak med leverpastej, det går inte.. Att jag äter ofödda höns- och fiskbarn, det är en annan grej.. Så, mina framtida friare, för att lyckas tycker jag att ni till en början ger fan i att bjuda mig på blodpudding på första dejten, deal?





Nu ska jag stilla min hunger med hjälp av en macka eller två sen blir det full fart mot gymmet!

Hej och hå!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback