De invaderar

Min hjärna har gått ner i lågt tempo, mycket lågt.. Jag varken orkar eller har lust att tänka, risken för kortslutning är förtillfället stor! Tur att jag gillar mitt jobb och kan ta kvällens totala trötthet med en nypa salt, det blir mysig nedbädning i sängen framför Desperate sen så är nog tisdagen den 20 oktober over and out för min del.




I morrn blir det iaf sovmorgon, börjar inte förens 12. Kvällens aktivitet i morgon blev tyvärr inställd men det siktas på helgen istället och jag hoppas att de elaka baciellerna försvinner dit dom hör hemma!
Känns som att alla helt plötsligt har feber osv, let´s hope att det inte är min tur till helgen för jag vägrar att bli sjuk och ställa in en gång till!


Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback