And how did it go?


Jag antar att ni ägnat de senaste 2 timmarna åt att undra hur det gick med pannkakorna?!

HAHA, kan jag ju börja med!
Av ca 10 st så fick jag till 3 st som faktiskt såg ut som just pannkakor, resten vart mest klumpar blandade deg och en bränd yta. Jag försökte allt, alla tänkbara tekniker, pippi´s "kasta upp i luften" funkade på 2 men gav upp även den när pannkakan delade sig i 3 delar och en hamnade på hatthyllan, en på golvet och den sista på dörrmattan, bra jobbat! Hur i herrejävlarns kan det vara så svårt att steka pannkakor? Kul att man kan skratta åt sig själv ibland, det lär även mina grannar gjort mittemot eftersom man ser rätt in. Kan tänka mig synen av mig med tungan rätt i mun stå med stekpannan i högsta hugg och kasta pannkakor omkring mig, haha!




Jag kanske borde testa Pettsson och Findus teknik och blanda i Karlsons kalasklister?


Jaja, som sagt. Jag fick i alla fall till 3 st som jag kan visa upp i matlådan för mina kollegor i morgon, att jag "lyckades" med dagens mission.


Nu däremot måste jag städa upp efter mig, det var kul så länge det varade..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Tess



Om du skickar ett mejl till mig med tre "stående" bilder och vilka färger du vill vara med hade det varit bra :) Det hade varit bra om du kan skriva vilken text du vill ha med typ såhär:



Huvudtext: T.ex. ditt namn

Undertext: T.ex. citat eller bloggadress.



Jag skriver med min mejl med denna kommentaren :) Det hade varit urgulligt om du hade kunnat länka min bloggadress i din meny som tack om du blir nöjd med den? Självklart måste du inte använda headern till din blogg om du inte blir nöjd.



Om du skickar mejlet nu kan jag börja direkt! :) Skriv gärna med din bloggadress i mejlet. Kram <3

2009-10-27 @ 22:18:38
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Emmelist

Tuuusen Tack :) Jajjemän! Mår mkt bättre i dagsläget, så himla skönt :D

2009-10-27 @ 22:48:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback