Är det bara jag?



Usch, har nån slags obehaglig känsla i kroppen, känns inte alls bra.. Inte ens musiken hjälper den här gången, jag har ont i magen, som någon slags ångest och oro över nått?.. Jag känner mig jävligt ensam, det är en sak som är säker.





Konstigt det där, jag har vänner åt alla håll och kanter som jag vet absolut inte har nått emot mitt sällskap men, jag känner mig ändå tom? Jag har nog inte spenderat såhär många timmar ensam under hela året jag bott här hemma som jag gjort de senaste veckorna. Jag vill att de ska hända nått men ändå orkar jag inte ge mig iväg till någon? Kan det inte hända nått med mitt liv som gör att jag vaknar upp på strålande humör och alla problem bara försvinner för att lyckan tar över?
Snälla..?

Dagarna bara flyger förbi och jag hänger inte själv med. Upp, jobb, hem, mat, sova, känns som att livet är jäkligt enformigt just nu eller så är det bara jag som alldeles för rastlös?

Äsch, inte vet jag..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback