3is

Jag har faktiskt precis vaknat. För första gången på många veckor ställde jag inte klockan och sov precis så länge jag ville, riktigt skönt!

Jag drömde dessutom att jag var miljonär minns jag, att jag vann på trav eller nått. Betyder det att jag ska spela på nått sånt idag?

Tänk om man faktiskt skulle vinna 100.000/mån i 25 år på triss, shit, det är verkligen sjukt mycket pengar. Jag vet inte vad jag skulle göra men förmodligen sitta och räkna mig galen på alla siffror. Jag älskar att sitta och räkna och planera. Jag skulle säkert vara tråkigt (men smart?) och öppna ett sparkonto som jag skulle plocka in en massa ränta på och sedan splitta upp på mina brorsbarn och förhoppningsvis mina egna när dom är mogna och i behov en en rejäl slant!





Sen skulle jag förståss leva loppan lite grann också och ge mig ut och resa en massa, köpa en nice lägenhet och shoppa loss! Fortfarande skulle jag ha pengar över förmodligen, haha..


Man kan väl alltid leka med tanken och önska?
Jag kanske borde gå och köpa mig en triss..



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Saga

Söta lilla du...Jag har ett bättre förslag, extraknäck som fotomodell! Du som är så fin. Varm kram!

2009-09-22 @ 12:41:33
Postat av: kiira

vad hände med den du sparade i plånboken till något braigt tillfälle :) puss

2009-09-22 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback