burrr

Åh, nu är jag hemma och sitter och ugglar. Är galet shoppingsugen vill jag lova och det är inte alls bra när det finns ett enormt utbud på nätet. Än så länge har jag inte klickat hem nått men jag har fyllt ett par varukorgar, haha.. Vi får väl se!

Ett köp jag garanterat kommer att genomföra är denna underbara parfym, Burberry London.






Finns på parfym.se för 339:- istället för 645:- (?!), sjukt bra pris och en parfym jag suktat efter länge nu, hoppas den kommer in igen eftersom den var slut på lagret!


Sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kim! Roligt att du hittat den doften och till en fyndpris dessutom. good. Har fått många komplimanger när jag har burit den. Hoppas veckan blir bra!

2009-09-22 @ 11:03:09
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback