doping

Goddag!

Ramlade in här vid 5-6 tiden i morse så jäklar vad trött jag var när jag vaknade men efter en dusch och lite käk är allt i sin ordning igen!

Gårdagen var kul och Kalas var riktigt fräscht, det behövdes verkligen en ombyggnad i den där lokalen och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för Kalas!
Annars var kvällen bra, synd att mina tjejer bestämde sig för att gå hem så tidigt men, jag klagar inte, som tur är var det många man kände där så det var snabbt ordnat..

Jag fick faktiskt en present igår också, hur kul är inte det att man går på inflyttningsfest och själv får en present?! Haha, tack Nina, Jill och Emely! Jäkligt gulligt att ge mig nått trots att vi inte sågs på självaste födelsedagen tycker jag, inte för att det handlar om att materielt få nått utan bara tanken är ju go!




Present på en skönhetssalong :)! Vad jag ska unna mig har jag inte bestämt mig för men det finns en massa alternativ som jag velar mellan.


Nu är det doptime!

Hörs!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback