Säljaren

Hej igen!
Nu har jag genomfört 2 samtal på nittio minuter och tårarna har flödat vill jag lova, tack Kiira och mamma för att ni hjälpte mig att hejda dom..
Nej, jag vill inte prata om det här mer..

Bort med det onda för en stund och fram med det goda. Mina tradera aukitoner är precis avslutade och har verkligen gått över förväntan!!







Jag som hade tänkt att skriva "Ge mig en femhundring så får du båda", haha vilken flopp det hade blivit. Galet nöjd över att ha haft de högsta buden bland liknande artiklar!
 Kolla till exempel detta, varför gick mina så högt och inte de andra?





Tänk om man hade ett lager som man kunde sälja av sådär när man behöver lite extra deg, det vore nått de!


Nu kanske jag borde laga mig lite mat?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback