..

Gokväll!
Idag finns inte mycket positivt att berätta, jag har sån sjuklig ångest för att jag sårar någon jag bryr mig om men jag har inget val. Jag måste vara ärlig med mina känslor och tankar och genom allt som har varit stå för det jag tycker, känner och tänker, även om det sårar. Åh, jag bara önskar att ni visste allt så att ni kan förstå men det är så sjukt djupgående och så sjukt mycket händelser bakom som jag inte kan dela med mig av.





Det är så mycket jag egentligen måste göra ikväll men kraften finns inte.. Jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen?

Jag önskar ingen det som jag/vi gått igenom! Inte ens om jag skulle haft en värsta fiende..

Jag behöver en axel att luta mina genomblöta kinder mot..



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kim Kom igen

Om du vill snacka säg till :) ha d fint!!!Es3b :)

2009-09-23 @ 22:18:47
Postat av: Jill

Finns här Kimmen! <3

2009-09-24 @ 10:09:39
Postat av: emelie

usch, stackars!! :(

vi borde styra upp en girls night,

det piggar alltid upp ;)

2009-09-24 @ 12:32:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Nina

jag finns med här kimpan det vet du, en stoooor kram till dig

2009-09-24 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback