FF

Dopet var jätte fint, vilken fin familj hon har skaffat sig min vän Marie!
Lilla Aaron är bara straxt fem månader men det kommer bli en underbar man av det där charmtrollet, det tror jag, bra jobbat!




Jag själv då? Jorå, jag mår ju som jag förtjänar faktiskt, totalt förstörd och somnade så fort jag kom hem från dopet.. Men, inte ska jag sitta hemma i kväll för det! Det blir Framfickan och housemaraton, det kan jag faktiskt bara inte missa. Däremot har jag fått lite förhinder för min "sovsöndag", jag måste hoppa in och jobba i morgon, så det blir alltså en hyffsat lugn festkväll för min del, tråkigt!


Puss och kram, vi ses på stan?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kim Aspvret

Är det marie från dans på boland???:)

2009-09-14 @ 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback