förändringar

Hej!
Jag har faktiskt nyss vaknat..
Av någon anledning så somnade jag inte förens närmare 5 i natt, galet! Tvätten var klar vid 2 och så fick jag för mig att börja mecka ihop IKEA hyllan som jag köpte för någon vecka sen, stackars grannar men jag lyckades fixa den tyst. Man behövde ju faktiskt inte ens en skruvmejsel, det fanns ju med en grej att fixa med! Tur att jag inte börjar jobba förens 16.00 idag men jag hade väl kanske planerat att göra en massa saker innan som jag nu inte kommer hinna med, men men..

Såhär såg det ut innan med TV-bänken.



och nu såhär..




Den nya är inte lika djup som den gamla så det har blivit lite mer space, det tackar jag ju verkligen inte nej till. Däremot ska jag nog inte ha skor där utan har köpt lådor som också ska meckas ihop och ställas där. Jag har några småprojekt kvar..
Är det någon som bor i närheten som vill ha den gamla TV-bänken föresten? Annars åker den ner i sophuset, jag har ju inget förråd..


Vilket underbart väder vi har, nu ska jag öppna upp mitt stora fönster och slå på lite skön musik, 18 grader och strålande sol, grymt!!


Puss o kram


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: kiiras

snyggt, sa ju att det skulle gå bra :) puss

2009-09-15 @ 13:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback