full

Nu är jag precis färdig med att rensa garderoben. Jag är sämst på att slänga saker, jag börjar alltid prova allt och tänker "Den där gången kanske jag kan änvända den" men när det gången kommer har jag glömt plagget och köper nytt,  men idag var det åtminstonde några plagg som åkte ner i säcken!
Det syns däremot inte..



Fullt vare här..

Som ni kanske vet så har jag familjefoton i mitt glasbord och nu har även mamma joinat pappa.




Nu känns det bra här hemma och jag själv mår också bra tror jag, äntligen!


Work, work, hörs!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Saga

Omg, vad lik ditt ex är din pappa!!



Kramis

2009-09-18 @ 18:22:30
Postat av: Kim

Sv; haha, den har jag aldrig hört förut! Sägs det inte att man omedvetet väljer karl efter sin pappa, eller är jag helt ute och cyklar?

2009-09-18 @ 19:35:09
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Saga

Kan vara sant om man har en shysst relation till sin far, annars vet jag inte. Du verkar vara en sån underbar tjej, blir glad av att läsa din blogg, den är ett måste varje dag! Varma kramar

2009-09-19 @ 00:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback