Godmörra

Det tog ca 2 minuter tills jag somnade igår kväll, tröttast!

Vaknade dock vid 2-tiden av att nån jävel rycker i dörrhandtaget, tur att jag hade låste annars hade jag nog fått några oväntade gäster. Jag tror nog att det var en av grannen ovanförs gäst efter som "Sexy bitch" drog igång 1 minut senare på max (inkl bas), åh vad jag var nöjd då, jag har inte alls tröttnat på den låten och framförallt inte grannjäveln..

Jo juste, jag nämnde väl att jag höll på att ramla baklänges igår morse när jag borstade tänderna och hör ifrån TV:n " Brand i Upplands Väsby totalförstörde centrum"? Det var ju inte "mitt" centrum som tur var, det hade ju varit katastrof, det var ett mindre centrum på andra sidan motorvägen insåg jag när jag närmade mig Väsby och en massa rök.





Åh, jag mår bajs!! Jag vill egentligen bara ligga hemma och kurera mig faktiskt (inte likt mig) men, det går tyvärr inte riktigt eftersom vi redan saknar personal och lojal som jag är så skiter jag inte bara i det..


Kan inte alla dricka/äta en massa vitaminer och medicin åt mig hela dagen?! Jag vägrar att vara sjuk i helgen!! Hoppas att min förnekelse funkar även idag och i morrn.
 Snälla kropp, jag lovar, vi kan sova hela söndagen?!
Snälla..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback