i min mors garderob(er)

Ursäkta mig, jag har verkligen blivit helt sämst på att uppdatera men nu efter sommarn när jobb är igång och det "vanliga" livet flyter på så finns inte lika mycket tid, MEN, jag gör så gott jag kan!

Efter jobbet idag blev det en sväng hem för att hälsa på mamma och pappa. Konstig nog kommer jag aldrig hem tomhänt därifrån. Den här gången fick jag med mig en ny kaffebryggare och en en massa snygga skärp som mor hade på de glada 70/80-talen. Det är så kul att modet kommer tillbaka och är det någon morsas garderob man ska titta igenom är det min mammas, en föredetta flygvärdinna som shoppat loss rejält i de lite mer exlusivare butikerna världen runt, kan inte bli så mycket bättre faktiskt!






I övrig ser kvällen ut att bli väldigt lugn, tänkte rensa lite kylskåp och sånt ointressant som man måste ta sig an ibland eftersom ingen annan gör det..


Hej!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback