idiotjävel!

Fy fan vad irriterad jag är just nu!!!!!!!
Nån helvetes jävla idiot har ryckt bort min tvättidslapp och bokat in sig själv, jävla as!





Kanske överdriver lite men en sån här sak just i detta tillfället utlöser fan en grym irritation. Jag har fullt upp hela, hela helgen och behöver ha rena kläder inför allt som komma skall. Jag som hade planerat klädseln i minsta detalj men jag antar att jag får tänka om totalt.. Fy fan, jaja. Jag får väl gå runt i mina skitiga och äckliga kläder annars då..


Jävla skit va irriterad jag är!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får väll stå å lurpasssa på personen som tvättar på din tid o skälla ut idioten! blir så less därför ja aldrig tvättar i stan!!

2009-09-24 @ 22:05:55
URL: http://kravik.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sj har jag en hel drös av tvättstugeincidenter! Tror jag skrev ett inlägg om det innan sommaren. Jg har en granne som känner sig jaga och stressad om hon inte får tvätta i två dygn haha herregud!

2009-09-25 @ 07:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback