letters

Nu är jag hemma igen. Skönt att jobba korta pass ibland men det känns på något sätt som att dagarna går fortare när man jobbar längre, konstigt det där..

Väl hemma iaf så låg det ett brev i lådan. Privata brev påminner mig om en jobbig tid i vintras men det är klart, glad blir man ju! Jag vet inte riktigt hur eller vad jag ska säga men det var fint..





Kvällen ser ut att bli tvärlugn och väldigt innehållslös. Det har blivit en hel del sånna tyvärr, känner mig sådär läskigt vuxen igen, vakna, jobba, äta och sova. Förhoppningsvis har hösten lite mer än såhär att erbjuda men det visar sig!


Nu blir käk!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tror jag vet en kille som gärna skulle dela dom dära innehålslösa kvällarna med dig. killen som jag träffa utanför macken som satt och grina och sa han var ditt X. Haha

2009-09-29 @ 21:31:03
Postat av: Anonym

han är patetisk o jag tycker du ska va glad som släppt honom. alla påstår att han är så ledesen över att de e slut, när han i andra stunden hånglar runt me random brudar... DU SKA INTE ha dåligt samvete och känna dig dum kim.. han är inte värd det.. ja lovar! han kanske kan bli en bra vän, men pojkväns matrial, njaa... rätt skeptiskt där. Ta hand om dig o va stark! du har en grym blogg och verkar va en toppen tjej

2009-09-30 @ 07:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback