Nya jag

Nu är jag hemma igen och vistelsen hos systrarna resulterade också i en klippning faktiskt.
Iina hade nämligen en tid inbokad hos våran frisör Linda och eftersom Kaisa var sjuk och hade en inbokad tid så snodde jag den. Sjukt skönt att klippa sig, var i juni senast så det behövdes efter sommaren bad, sol och allt plattande!



Ni får ursäkta mitt slitna face men det är faktiskt söndag och gårdagens utgång gjorde sitt.. Tyvärr så är min webcam inte riktigt rättvis men det känns som att jag fått ett nytt hår, precis som vanligt efter ett besök hos Linda, grym frisör!

Nu blir det städ efter gårdagens förfest och dubbla "ta med" besök från Max, sen blir det en lugn kväll i min ensamhet, tyvärr..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback