packat

Godmorgon alla partypinglor!

Gårdagen blev lugn och sansad och jag upptäckte återigen att alkoholfria drinkar är underskattade! Kvällen började på framfickan/salt och det var galet med folk, värre än valborg skulle jag fatiskt säga, att få en sittplats var bara att glömma och att beställa i baren tog åtminstonde 20 minuter, inte allt för kul trots att musiken var grym.. När vi ledsnat på att bli trampade på tårna så begav vi oss till BJ istället, sjukt skönt att vi gick dit så tidigt när kön var 0 för sen blev det även smockat där och jag bestämde mig för att ta en taxi hem vid 1-tiden, jäkligt glad för det idag!

Ungefär såhär såg Uppsala ut igår fast ålderstaket låg väl runt 25 år. GALET mycket folk överallt!





Nu ska jag åka och jobba i ett par timmar, på min egentligen lediga söndag men men så är det.


I´m so sorry!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback