rumpor

Godmorgon!
Imorse höll jag på att inte komma upp ur sängen, haha. Två dagars träning har satt sitt spår och det finns inte många kroppsdelar i min kropp som inte ömmar. Bäst av allt är att rumpan känns, grymt! Som jag sagt förut så försvann min rumpa i somras så den ska tränas upp. Jag är lite skeptiskt till det där, det känns som att om man tränar så bränner man fett och rumpan blir mindre? Muskler byggs ju men rumpmusklerna är väl inte enorma eller?

Jaja, jag ska åtminstonde inte sträva efter den här stjärten för så kunde det blivit om jag fortsatt mått piss och skitit i allt.. Haha, stackars..




Ha en fin dag i höstkylan (7 grader?!!)



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback