skam

Okej, jag tror att jag gjorde bort mig lite nyss..?!
Planerna för kvällen är tvättning och när jag kom in i tvättstugan möts jag av en grabb som står och hänger upp sina nytvättade kallingar i torkskåpet. Jag hejjade lite fort och började sedan svära lite för högt;

- Men vafan, kul att nån tvättar i ens maskin, att folk inte har respekt för att man faktiskt planerat kvällen för att tvätta, vilken idiot.. För visst är det väl den 14:e? Frågade jag honom
-Ehm jo och det är jag som tvättar där också (han hade de andra maskinerna också)... Förlåt jag såg inte att någon bokat där, jag måste kollat fel.





Haha, usch vad jag skämdes. Så skulle jag försöka skratta bort det och förklara mig att "Nej, men det är lätt hänt att man kollar för fort och kanske förväxlar datum"..
Ibland kan det kanske vara bra att tänka sig för innan man börjar snacka!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: kanva

vet en kille som fortfarande är kär

2009-09-15 @ 01:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback