The answer is..


Nu mina damer (och herrar?) ska ni få svar på frågorna!





Saga
Hej tjejen.
Tänkte fråga en personlig fråga...
När gick den värsta smärtan över från du vet vem...
Är i samma sits nu och det känns som jag ska dö.
Du verkar vara så himla driftig o göra massa saker, själv är jag apatisk...Har du nåt råd.
Läser din blogg varje dag, love it!
Varma kramar


Svar:
Hej Saga! Tråkigt att du befinner dig i samma sits :(, det önskar jag ingen här i världen! Ska jag vara helt ärlig så har smärtan inte gått över än men jag ser en morgondag åtminstonde.. Tyvärr tror jag att det tar sin tid. Den första tiden var rent ut sagt ett helvete och även fast jag gjorde saker så fanns tankarna där hela tiden, hur mycket jag än ville bli av med dom så gick det inte men jag tror ändå att det hade varit ännu värre (hur det nu skulle kunnat bli det?) om jag hade gjort som jag ville, legat hemma och gråtigt floder över att livets mening var borta. Det är omöjligt att säga när det kommer att gå över och bli bättre men jag lovar dig, det blir bättre!! Det är sjukt svårt att tro på när alla säger det men jag är övertygad om att både du och jag ska bli hela någon dag, förhoppningsvis snart!  Försök att göra saker även om det känns meningslöst, allt annat än att vara ensam är bra! Du fixar det, det finns en mening med att det som hände hände!



Anonym x2
vad hände mellan dig och rickard? nu vill vi höra allt inte bara typ att ni inte var gjorda för varanadra eller att nån gjorde ett misstag..


Svar:
Jag hade på känn att det här skulle komma upp.. Vad ska jag säga? Jag vart grymt förvånad själv och har än idag inget vettigt svar på vad som hände. Det jag har fått förklarat för mig är att känslor finns men det är ”något som saknas”. Ingen av oss gjorde något snedsteg eller liknande, allt var bra enligt mig i allafall. Jag trodde att jag visste vad som var bra och inte bra i ett förhållande efter 4 ½ år med en annan kille men tydligen inte.. Vi var i Marbella i 1 vecka tillsammans med mina tjejkompisar och 2 dagar efter att vi kom hem så hade vi nått litet smågräl och jag slängde ur mig lite hastigt ” Kan du ärligt säga att du vill vara tillsammans med mig”, mest för att bara få bekräftelse som vi brudar ska ha jämt. Jäkligt oväntat fick jag svaret ”Nej” och sen sket sig vardagen totalt.. Jag har än idag inget svar som jag tror 100% på så ett helt ärligt svar får ni ifrån honom och inte mig.



Sossi
Vad jobbar du med?
Hur ofta tränar du? Du har jätte fin kropp :)


Svar:
Jag jobbar lite mer än deltid på KappAhl och är fast anställd sen ca ett år tillbaka!Det där med träningen varierar faktiskt men jag försöker att åtminstonde gymma det 2 gånger i veckan. Angående min kropp så skulle jag absolut vilja påstå att träningen gör sitt men jag har alltid varit rätt smal och har alltid rört på mig genom dans osv. Hela min familj är inte speciellt storväxta heller så det är nog mycket genetiskt också. Värt att tillägga är att jag hela tiden springer omkring på jobbet också och inte sitter i en kontorsstol hela dagarna. Tack för den fina komplimangen :)!



Anonym
Jag har länge undrat vart du jobbar, jag har följt din blogg nu några månader men ingenstans framkommer det var någonstans du jobbar, har förstått att det är någon typ av butik men vilken? :)
/ nyfiken läsare!


Svar: 
Se ovan :)!



Sandra
Hur lång är du?


Svar: Oj, hmm, bra fråga! Jag skulle tro att sista lagret med hud/hår på huvudet befinner sig omkring en höjd på ca 168 cm över marken.

 

 
Hoppas att svaren duger och tack för frågorna!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback