scared


Fick ett sms av min tokiga vän Jennika precis innan jag gick hem från jobbet, "Jag har sett lite avslöjande bilder på dig på nätet... Googla ditt namn och kolla, du bör kanske anmäla det"!
Hade det inte varit från just Jennika hade jag blivit lite skraj men jag insåg rätt fort att det bara var bullshit. Trots det fanns en gnutta oro kvar inom mig och jag var tvungen att göra som hon sa, den första bilden som kom upp var den här.. Inte jag och inte allt för utmanande, haha, skönt att kunna pusta ut!





Är vi lika, vi kanske är släkt?



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

De sjuka är att de ju är likt! :=)

2009-09-01 @ 22:45:37
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback