Full fart

Hej snygging!
Nu är jag ääääntligen hemma, den här dagen känns som att den pågått i en vecka, minst..

Som bekant så jobbade jag först och sen bar det av till en konferenslokal på Arlanda för att lyssna på en stylist vid namn Katarina från Göteborg. Vi blev ca 10 stycken bara så det var riktigt kul, det blev lite mer personligt och vi fick tips både på personlig styling och även hur vi ska gå till väga när en kund frågar om råd, bra!


Nu är jag som sagt hemma och det är grymt skönt, jag är helt slut som artist!
Jag har bäddat ner mig med laptopen under en filt med en kopp te, idol i bakgrunden och massa mysiga doftljus. Förkylningen verkar inte ge sig tyvärr och det oroar mig inför helgen. Allra helst skulle jag vilja få en grym massage eller kanske ett par minuter på en spikmatta, jag har så grymt ont i kroppen, men, jag tror inte heller att det är så bra. Jag får för mig att håller jag igång så märks det inte lika mycket att jag är sjuk (förutom den dagen jag kollapsar) och det hinner aldrig riktigt bryta ut.
Jag minns en gång när jag var i Kina och fick massage, det var helt fantastiskt men efteråt började jag blöda näsblod och kände mig totalkrasslig, som att kroppen slappnar av och släpper ut allt som legat och lurat.
Nu skulle jag allra helst vilja sova faktiskt men eftersom jag inte har en enda oplanerat timme från att jag vaknar i morgon tills på söndag så måste jag fixa i ordning helgens kläder och allt sånt, suck..


 Så, vad händer i helgen då?
Jo, jobb 10-19.15 i morrn, hämta iina i Märsta, hem fort som attan, ta en snabbdusch, byta om och sen vidare mot inflyttningsfest hos Jillan. Sen blir det utgång, på Kalas hoppas jag?! Jag har iaf kirrat där så om brudarna vill så blir det premiärbesök där :).
Lördag, Maries son Aaron ska döpas kl 15.00 i Knivsta och sen blir det fika och sånt mysigt skulle jag tro.


 


Efter det blir det stress igen, hem och raka vägen ner till Framfickan som har säsongsavslutning med housemaraton 15.00-03.00 (?) och halva priset i baren. Hur jäkla bra låter det inte med housemaraton, musiken som gör mig lycklig spelas non-stop, tackar!

Full fart helt enkelt så nu får dom här förbannade bacillerna gärna försvinna, jag har inte tid att vara sjuk!


Nej, som sagt. Nu måste jag ta tag i livet och greja inför helgen, sen lär jag slockna (om jag inte gör det med ena armen och huvudet i garderoben dvs..).

Sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback