vad fan händer?!

Sådärja, nu är även denna dag avklarad!
Den här dagen har bjudit på lite fler otrevligheter än vanligt, tråkigt som fan!

För det första så kommer en chokad kund fram och berättar att hon blivit av med sin plånbok i våran butik, två brudar som lyckats öppna blixtlåset på väskan och plockat på sig plånkan. Hon hade tyckt att dom var lite närgångna men att dom till och med skulle lyckas öppna väskan, det trodde hon inte. 
Några timmar senare så blev en vän till mig misshandlad mitt på ljusa dagen av ett gäng brudar (en "säkerhets"vakt stod en bit bort och gjorde inte ett skit) utan dom gav sig inte förens en äldre dam skrek åt dom att sluta. Jag menar vafan?! Vart är världen på väg när till och med tjejer ger sig på varandra sådär och hur i helvete ska man känna sig säker när inte ens vakter gör nått?!

Hoppas att du mår okej!




Halsen är för tillfället okej, men inte så mycket mer än så. Nu får vi bara hoppas på att jag inte får feber för det har jag varken tid, råd eller lust med så den får mer än gärna hålla sig borta. Vi får hoppas att enchinagard, kan jang och c-vitamin hjälper!


Ha en fin kväll!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback