W.S.T.T.Y.D.M?

Nu är jag hemma igen efter lite farande och flängande!

Det första stoppet blev hos Kaisa för att som sagt styra upp mitt katastrofala stopp i handfatet.
Det här pulvret sägs lösa upp varenda litet hårstrå i avloppet så vi får hoppas att det håller vad det lovar för inte fan har jag lust att gräva där!





Sen blev det IKEA och jag fick med mig både Kiira och Kaisa, bra där. Tanken var att jag skulle inhandla en massa saker men det var tydligen Kaisas tur den här gången. Hyllorna jag tänkt att köpa var slut och kommer inte in förens om 3 veckor, en aning drygt eftersom att jag är en sån person som vill att allt ska hända nu,nu, NU när jag får för mig nått!




Jag fick i allafall med mig en spot hem som jag ska sätta under sänghyllan, en gardingrejs och dessutom fick jag käka köttbullar för 16 kr:-. Fan vad jag fyndar!

 


Sen bar det iväg till Chili och jag införskaffade ännu en kudde (den svarta), självklart även denna en stjärna på!





Så, vad ska jag göra en fredagskväll som denna? Eftersom jag inte fått det utlovade samtalet jag väntat på hela dagen så ska jag sitta och leka med mina nya saker och få lite ordning här hemma!


Senare i kväll får ni se hur det blev med spotten och gardinerna, tror det blir nice!


Hörs!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback