X

Hej och hå!
Idag har det varit häng på stan med Kiira och tro det eller ej, jag lyckades komma undan med att shoppa för endast 49:-! Det blev väggklistermärken som jag ska pyssla lite med när jag kommer hem i kväll, ännu mer pyssel alltså..

Just nu sitter jag och lyssnar på radio 107.5 och latar mig medans systrarna lagar min mat, somliga har det bra.
Har ni lyssnat in den radiokanalen förresten?! Riktigt värt om man som mig bor på ort där det enda dugliga på radion är Rix Fm. Jag är grymt sugen på att hänga med på kryssningen som radio 107.5 anordnar men, jag jobbar.. Jag är iförsig sugen på kryssning överhuvudtaget men jag får nog lunga mig tills i november när det är iinas tur att fylla år.





Då blir det party like a rockstar och en tallin 07-repeat!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback