LIFE



Just idag uppskattar jag livet lite extra!
För det första höll jag på att krocka i morse, mitt fel, trött och ouppmärksam. Tack för att det var torrt väglag! De resterande tio minuterna av bilfärden bestod av skrämmande tankar. Vad hade hänt? Rullstol, koma eller döden? Känns som att det är dom enda utvägarna när det går i 130 km/h.. Så, glöm inte bort att leva livet medans ni har det!

För det andra är jag sjukt glad över att det är en massa plusgrader och sol, och att jag absolut inte är det minsta bakfull! Mina två vänner däremot, jag lider med er.
Skickade iväg 2 sms till olika individer angående träning i eftermiddag/kväll, fick klassiska söndagssvar.

1. Men shit, du skojar. Sorry darling det kommer inte att gå, kommer lägga en pizza.
2. Oj, ja nu mår jag inte så bra så kan höras senare om det.


Men, jag älskar er iaf!

Puss och kärlek till alla som är med och gör mitt liv underbart!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback