Ligga?


Måndag morgon och det är back to reality som gäller!
Jag ska ju inte klaga eftersom jag har ett jobb som jag trivs med och väldigt lyxiga arbetstider som få andra har men visst, hade detta varit möjligt hade jag absolut inte bangat!



Ensamheten svider till ibland vill jag lova..
"Som man bäddar får man ligga", kan någon förklara det uttrycket för mig? Bäddar man bra får man ligga bra? Bäddar man ofta får man ligga ofta? Jag har alltid nybäddat men får aldrig ligga med någon annan än mig själv iaf? Jag har för liten säng att bädda för att ligga? Haha, inte vet jag.. Just nu har jag nog förvrängt ordet "ligga" till något helt annat än vad ordspråket står för..
Hur som helst, räknar med ett finurligt svar när jag kommer hem från jobbet!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Jag bäddar ALDRIG men får tamefan alltid ligga ;)

2010-04-19 @ 11:57:07
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Nina(the brain)

såhär är min teori om det, som man bäddar(som man förbereder/raggar) får man ligga(pöka/pippa)

fast det är bara vad jag tror.

puss du fina tjej

2010-04-19 @ 16:59:37
Postat av: Anonym

Ring bara när du vill ligga 0765585096

2010-04-21 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback